انتقاد شدید شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران  از مسئولین ورزش کشور در گفتگو با یزدفردا :
من نمی دانم درد دل ها و این دو گانگی ها را با چه کسی در میان بگذارم؟

یزدفرد ا "حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی پایانی تیم ملی ایران و بلژیک که تیم ملی 7 بر یک بر بلژیک غلبه کرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی سایت خبری یزدفردا  به انتقاد از نحوه برخورد دوگانه مسئولین ارشد ورزش کشور با ورزش فوتسال و همچنین مشکلات بابک معصومی  پرداخت .

حسین  شمس در پاسخ به سئوال خبر نگار یزدفردا که  نظر ش را در مورد  رفتار مسئولان ارشد ورزش ایران و در رأس همه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ورزش با ملی پوشان تیم ملی فوتسال و توجه به این تیم،در مقایسه با برخورد با  قهرمانان رشته های دیگر ورزشی اظهار داشت :من نمی دانم درد دل ها و این دو گانگی ها را با چه کسی در میان بگذارم؟ یا از کجا شرع کنم و به کجا ختم نمایم؟  9 ماه از قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا می گذرد و هنوز کسی پیدا نشده است حتی یک شاخه گل دست بازیکنان من بدهد! برای خود من هم این ابهام به وجود آمده است که برخورد سازمان ورزش چه معنایی می دهد؟جوایز قهرمانی آسیا و جالب تر پاداش بازی های دوسال پیش ویتنام هنوز پرداخت نشده است!

حسین شمس در مورد ریشه این برخورد های دو گانه با فوتسال گفت: برای خود من هم جای سؤال دارد! ای کاش این مسئله به صورت شفاف بیان می شد نمی دانم شاید مدیران ارشد ورزش کشور من را نمی خواهند و اگر چنین احساس نمایم و مطمئن شوم برای این که به بازیکنان و تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران لطمه ای وارد نشود قطعا در ادامه ی این همکاری تجدید نظر خواهم نمود. تیم ملی فوتسال در بین تیم های گروهی حائز بیشترین مقام ها و رتبه های بین المللی شده است و این عدم توجه به نظر من به هیچ وجه توجیه ندارد.

مشروح گفتگوی یزدفردا با حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را در اینجا بخوانید .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا